Koronainfo - grønt nivå

Ved nytt barnehageår mandag 09.august, går alle barnehager i Kristiansand kommune over fra gult til grønt nivå. Det vil si at vi ikke lengre trenger å organisere avdelinger i kohorter, men kan samarbeide mer på tvers av avdelingene, både ute og inne.

Jeg håper alle har hatt en nydelig ferie, og ønsker alle velkommen tilbake i barnehagen

Det er bekreftet at alle barnehager i Kristiansand kommune går over fra gult til grønt nivå fra å med mandag 09.august, når vi starter det nye barnehageåret.

Det vil i praksis si at vi ikke lengre trenger å organisere avdelinger i kohorter, men kan samarbeide mer på tvers av avdelingene både ute og inne.

Noen tiltak står fortsatt

- God håndhygiene

- Holde seg hjemme ved sykdom

- Vi opprettholder å holde avstand oss voksne i mellom

Vi ser fram til et nytt barnehageår, og gleder oss til å ta i mot både nye og gamle barn.