• TEMAKVELD

Vi har gleden av å inviterer alle foreldre i Høietun barnehage til temakveld mandag 23.oktober.
    Temaet for kvelden er: "HVORDAN KAN VI BIDRA TIL Å SKAPE ROBUSTE BARN?"

Vi gleder oss over å få besøk av foredragsholder Inger Lise Andersen, som har lang og bred erfaring med arbeid rundt barn og traumebevisst omsorg. Inger Lise er svært kjent i barnehagesektoren i Kristiansand kommune, gjennom kursing, forelesninger, workshop og veiledning.

Alle foreldre har fått utdelt informasjon og påmeldingslapp.

• Planleggingsdager 2023-2024

Her er en oversikt over planleggingsdager for barnehageåret 2023-2024.

• Trenger du barnehageplass?

Trenger du barnehageplass til høsten? Vi har ledig plass for barn under og over 3 år.

• FORELDREMØTE 12.SEPTEMBER

Mandag 12.september inviterer vi til foreldremøte på Bedehuset. Klokken 18-20.30.
    Vi får besøk av Inger Lise Andersen som er en dyktig foredragsholder gjennom Barnefokus sør. Hun skal snakke om hvordan vi kan møte barn på følelser, og hvordan og hvorfor det er viktig med tydelige og gode grenser for barn.
    Det blir også informasjon fra hver avdeling.
    Alle har fått påmeldingsskjema i hyllen.
    Vel møtt.

• Velkommen til et nytt barnehageår

Vi ønsker både nye og tidligere kjente barn og foresatte velkommen til et nytt barnehageår i Høietun barnehage. Etter en fin ferie er vi klare for et nytt og spennende barnehageår.

• God sommer

Nå nærmer det seg sommerferie for de aller fleste.
    Vi vil takke for et fint barnehageår og et godt samarbeid med dere foreldre.
    Ikke minst takk for en veldig koselig sommerfest.
    Ønsker alle en riktig god sommer!
    Hilsen alle oss i Høietun barnehage :)

• Tiltaksvifte

Her finner du ulike tiltak/tilbud som tilbys i Kristiansand. Hensikten er å gi publikum og ansatte god oversikt og informasjon om ulike tiltak/tilbud som tilbys i kommunen

• Planleggingsdager 2022-2023

Her er en oversikt over planleggingsdager for barnehageåret 2022-2023

• Foreldreundersøkelse

I dag ble resultatene fra den årlige foreldreundersøkelsen offentliggjort.
    Veldig gøy å se at Høietun barnehage er blant de fem barnehagene i Kristiansand som fikk toppscore på foreldrenes totale tilfredshet.

• Trenger du barnehageplass?

Velkommen til å søke barnehageplass i Høietun barnehage.
    Søknadsfrist for hovedopptaket er 01.mars 2022.

• Nytt testregime 31.01.22 - Barn som nærkontakter

Fra mandag 31.01.22 innfører Kristiansand kommune et nytt testregime. De ansatte i barnehagen tester seg to ganger i uka. Barnehagebarn er utenfor dette testregimet. Om vi får 3 eller flere smittetilfeller på en avdeling, får barna med seg tester hjem som nærkontakter.

• Endring av tiltaksnivå og nytt testregime gjeldene fra mandag 31.01.22

Fra og med mandag 31.januar innfører alle barnehager og skoler i Kristiansand kommune grønt nivå.
    Dagens testregime for nærkontakter (ikke husstandsmedlemmer) erstattes med regelmessig testing.

• Kontaktinformasjon

Direktenummer til hver avdeling og kontor.

• Velkommen til foreldremøte 07.september

Tirsdag 07.september kaller vi inn til foreldremøte.
    Sted: Kjellersalen på Bedehuset
    Tidspunkt: Kl.18-19.30

• Koronainfo - grønt nivå

Ved nytt barnehageår mandag 09.august, går alle barnehager i Kristiansand kommune over fra gult til grønt nivå.
    Det vil si at vi ikke lengre trenger å organisere avdelinger i kohorter, men kan samarbeide mer på tvers av avdelingene, både ute og inne.

• Planleggingsdager 2021-2022

Her er en oversikt over planleggingsdager for 2021-2022

• Søke barnehageplass

Ønsker du barnehageplass høsten 2022. Husk å søke innen 1.mars.