FORELDREMØTE 12.SEPTEMBER

Mandag 12.september inviterer vi til foreldremøte på Bedehuset. Klokken 18-20.30. Vi får besøk av Inger Lise Andersen som er en dyktig foredragsholder gjennom Barnefokus sør. Hun skal snakke om hvordan vi kan møte barn på følelser, og hvordan og hvorfor det er viktig med tydelige og gode grenser for barn. Det blir også informasjon fra hver avdeling. Alle har fått påmeldingsskjema i hyllen. Vel møtt.

Noen ganger kan barn utfordre oss med sterke følelser og reaksjoner vi ikke kan forstå.
Inger Lise skal holde et foredrag om hvordan vi voksne på best mulig måte kan møte barn på følelser samt hvorfor og hvordan sette tydelige og gode grenser.

Inger Lise Andersen har lang erfaring innen arbeid med traumebevisst omsorg og har kurset mange barnehager i Agder.

Vi gleder oss til å ta henne imot hos oss.